Pages

Friday, November 30, 2012

KEJOHANAN CATUR TERBUKA KOMPLEKS 3C, MAJLIS PERBANDARAN SUBANG JAYA @ 22 DISEMBER 2012 (SABTU)

Pada 22 Disember 2012 (Sabtu) nanti, satu kejohanan catur yang menarik akan diadakan di Kompleks 3C, Majlis Perbandaran Subang Jaya. Lokasi Kompleks tersebut terletak berdekatan dengan Sunway Pyramid. Juara akan menerima hadiah wang tunai sebanyak RM 500.00 WOW !!!. Dimuatkan borang kejohanan seperti dibawah untuk rujukan para peserta yang berminat. Sijil penyertaan akan diberikan kepada setiap peserta.

Yuran penyertaan ialah Pelajar Sekolah – RM15 / IPT – RM20 / Lain2 – RM25. Diskaun RM5 kepada peserta yang telah sertai Pertandingan Catur Karnival Sukan Untuk Semua pada 25 November yang lalu.

Tarikh tutup penyertaan ialah pada 20 Disember 2012 (Khamis). Pendaftaran nama dan bayaran yuran penyertaan selepas 20 Disember akan dikenakan DENDA RM5 (Tertakluk kepada kekosongan tempat). Pairing akan dikeluarkan pada 21 Disember 2012 jam 10 malam iaitu sehari sebelum kejohanan bermula. Walaubagaimanapun, bergantung kepada tiadanya masalah nama-nama peserta yang didaftar seperti tidak lengkap, butiran salah dan sebagainya. Sekiranya pairing pusingan pertama tidak dapat dikeluarkan pada 21 Disember 2012 jam 10 malam , maka pairing pusingan pertama akan dikeluarkan pada sebelah pagi sebelum mula pertandingan.

FLYER KEJOHANAN 

Jangan ketinggalan !!! Peserta yang mendaftar secara ’online’ menggunakan borang ini akan mendapat diskaun yuran penyertaan RM1

No comments:

Related Posts with Thumbnails