Pages

Tuesday, July 13, 2010

New Arrival - Jam Catur Digital Brand DGT Easy Plus (Kramnik Choice)



Akhirnya lengkaplah sudah jenis peralatan catur yang dijual oleh CM Fadli setelah sampainya jam catur digital. Sejak bazar jualan peralatan catur yang mula diperkenalkan oleh CM Fadli awal tahun ini hingga sudah jadi bazar jualan peralatan catur yang ke-10 di kejohanan catur Ole-Ole di Seksyen 18, Shah alam, stok jam catur digital sangat kurang dipegang oleh CM Fadli. Banyak jam catur analog yang dijual.

Kini, mulai hari ini, stok jam catur digital dah sampai. Para peminat catur yang nak beli jam catur digital ini atau peralatan catur yang lain, jangan segan-segan nak bertanya harga dan barang yang dikehendaki.

Dengan sampainya stok jam catur digital yang bermutu tinggi ini (DGT Easy Plus) maka, lengkaplah sudah kesemua barangan peralatan catur yang dijual oleh CM Fadli. Sila hubungi 014-2312370 kalau berminat nak beli apa-apa jenis peralatan catur yang diperlukan.

Model 'si cilik' sedang memperagakan buku2 dan peralatan catur

Bermacam-macam jenis peralatan catur yang dijual oleh Cerdik Catur Enterprise dengan harga yang sangat berpatutan. Antaranya Uncang Clasy (Rm2.50), Uncang Easy (RM3.50), Uncang Smarty (coming soon), Score Chess Book (RM2), Papan Catur Vinly (Saiz petak - 2.25 inci, 2 inci dan 1.75 inci), Set Buah Catur Solid, Buku-Buku Catur yang menarik, dan Jam Catur Analog dan Jam Catur Digital (New Arrival).

6 comments:

NURSHAM 777 said...

SALAM SAYA NAK BELI SATU BUKU CHESS KASPAROV,JAM CHESS,KEMUKAKAN HARGA DIEMAIL SAYA TeamMoney777@gmail.com TQ.

kanzi said...

masih ada gk jam caturnya? info dong ke venofates@gmail.com

Anonymous said...

salam..sya pon nak beli buku chess kasparov ngan jam catur..tlg kemukakan harga..kat emel..
hizb90@gmail.com

Yassir said...

Boleh emelkan harga jam catur digital dan kos penghantaran ke sabah ke yassir_sky@yahoo.com

Yassir said...

salam, boleh emelkan harga jam catur dan kos penghantaran ke Sabah ke yassir_sky@yahoo.com......tq

Anonymous said...

Salam..Saya TingGal Di SHah Alam.bolEh ToloNg EmaIl BerkenaAn Jam CAtUr Dan ChesS. LiSt Jenis2,harga,Dan Kos PEngHantaran. enjoyer_street_walker@yahoo.com . Terima KasiH....

Related Posts with Thumbnails